Måndag

Efter en lång varm dag i solen på jobbet möttes jag av en hårt arbetande kakelsättare hemma. Gött! Han är klar med halva hallen och håller i skrivande stund på med kaklet i köket :D
Stack till stallet snabbt för att inte vara i vägen för mycket, kan tänka mig att han vill jobba ifred.

Gjorde inte så mycket i stallet idag. Borstade C och F och myste massa med dem <3


C riktigt njuter när man kliar honom under magen. Usch för alla flugor och knott. Och detta är ändå bara våren fotfarande, är glad att jag fick köpa ett flugtäcke av åsa i somras, känner på mig att det kommer bli använt.
Frasse ska vi inte tala om, lade upp en bild på FB om hur han tigger om att bli kliad. Han lämnas en inte en sekund, bara går efter om man lämnar honom. När han väl kommer fram så ställer han sig nästan på en...sötis!

Cezar njuter

Kommentarer
Postat av: kamilla

När kommer bilder på nya köket då?? Väntar å väntar...! puss!

2011-05-14 @ 15:18:29
URL: http://karamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0