Dagens pass

Idag var jag inte alls sugen att gå till stallet. Men tänkte att det brukar gå bra de dagarna så varför inte bara köra?!

Redan 10 meter från stallet frustade C. Satte på gummisnodden på längsta och började longera. Fokuserade på att han skulle länga stegen i skritt och när han gjorde detta bra gjorde vi några övergångar mellan skritt och trav där vi även i traven jobbade på att han skulle gå fram (han har en tendens att stå emot). Jag är supernöjd med honom idag. Han var arbetsvillig och gjorde jättebra ifrån sig <3

När vi ändå hade sådant flyt drog jag fram vattenslangen för att spola benen (brukar inte vara poppis). Han var duktig även då :)

Det var en glad häst och en glad matte som skildes åt efter träningen idag.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt! :)



Sv: Jag har ett tredelat bridongbett i rostfritt, 11.5 cm, om du är intresserad :)

2011-03-29 @ 21:36:27
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Åsa

Härligt! :)



Jag har ett tredelat bridongbett i rostfritt, 11.5 cm, om du är intresserad :)

2011-03-29 @ 21:37:48
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0