Dagen

Har inte gjort någonting vettigt efter stallturen i morse. Eller, jo jag har tvättat en maskin med tvätt. Har suttit hela dagen och spelat Heavy Rain på Peters nya leksak (PS3). Till och med jag som inte gillar att spela tyckte det var roligt.



Kände mig faktiskt lite bättre efter spelandet. Gick till stallet igen för att medicinera och borsta lillehästen. C är rolig han. Sista dagen på Metacamkuren och han vill ha mer ... Han slickar på sprutar och gillar faktiskt medicinen (som luktar as). Konstig häst! Jaja jag ska verkligen inte klaga. Tog febern när jag kom hem igen och nej, jag mår inte bättre. Testar att gå till jobbet i morgon ändå. Ska nog kunna överleva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0