Pigg, piggare, piggast




Jobbet
Nu går magsjukan på jobbet. Blir psykiskt illamående bara av att höra ordet. Hoppas man kan hålla sig från den i år. Stackars Kamilla har redan varit utsatt för den i år så hon borde slippa fler tycker man. Idag började jag och Kamilla planera våren temaarbete som vi ska ha med barnen. Det kommer bli så jäkla bra :D



E lite less på bensinpriserna :(


Hästen
Hade en ûberpigg häst idag. Herregud säger jag bara. Redan på långt håll i hagen såg jag vilket humör han var på. Sedan kom han i galopp ner till oss vid stallet för att skynde sig in till middagen. Tänkte att det var bäst att longera först och det var det verkligen. Han sprang som en tok, runt, runt. Bockade, rejsade och sparkade bakut om varanat. Longerade 20 min innan han lugnade sig. Red sedan en skritt tur och hade sedan en mycket nöjd och svettig häst.

Kommentarer
Postat av: kamilla

Tack va snäll du är sötis! Hoppas att vi alla slipper den hemska magsjukan!

Känner mig så taggad inför biltemat! kommer verkligen bli toppen å görkul! :)



Instämmer med bensinpriset..när ska det gå ner? Tyckte att det va dyrt när det gick upp till 10 kr..nu e det ju rena rama rånet! :(



Ses imon! Puss!

2011-01-20 @ 20:47:49
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0