Dagens tur

Jobbade tills klockan ett idag för att sedan åka hem. Skottade infarten till huset tills ryggen gjorde ont (pga mitt diskbråck) för att sedan gå till stallet och mocka och göra i ordning hästarna för en ridtur. Red ut med Jennifer och fimade lite små klipp. Det var meningen att vi skulle filma mer men C var busig idag. Det började med en ordentlig spark i traven, helt plötsligt bara. Jag skrattade och var faktiskt väldigt förvnad över att det bara kom så där. På vägen tillbaka mötte vi en bil som gjorde att vi var tvugna att vända, C var livrädd. Svansen rakt upp och så sparkade han och försökte rusa iväg hela tiden. När vi var i skogen nära stallet skulle vi ta en liten avslutande galopp. När jag duckade för en gren gick det fort. Cezar sparkade en ordentlig backut och jag gjorde en kullerbytta och landade rakt på ryggen. Shit va ont jag fick. Cezar var dock duktig och kom fram till mig ganska snart. Travade hem och nu sitter jag hemma med ond rygg. Hoppas att det inte är diskbråcket och att det är bättre tills i morgon.

Sorry för kort och dålig kvalite på filmen, men det var det som hans med idag.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hehe sött klipp, du får fixa så man slipper gå in på youtube hela tiden;)



se till nu att inte bli värre med ryggen :)

2011-01-12 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0