C's och min ÖNSKELISTA

Snart dags för mässa igen. Det finns så mycket jag vill ha men har lyckats knåpa ihop en relativ kort önskelista.

Måste nr 1: Regntäcke (Horseware Rhino Wug no fill)
Har Ett Horseware Rhino Wug som vintertäcke vilket är super så nu vill Cezar ha ett likadant fast utan fyllning.



Måste nr 2: En anatomisk lädergjord med resår
Har en sadelgjord i sympatex (eller vad det heter), den viker sig lätt och jag är rädd att lillpållen ska få skav.

Måste nr 3: Roeckl handskar
Älskar verkligen dessa handskar. Likabra att köpa på sig ett par om mina gamla går sönder.




Inget måste men roligt nr 1: vita lindor alt. snabblindor
Hade ju varit roligt att kunna vara snygg på vårens träningar

Inget måste men roligt nr 2: Svart förbygel
Hade helst varit utan men med en häst som reser sig är martingallen ett måste. Jag föredrar förbygeln utseendemässigt därför borde jag väl unna mig en?

Inget måste men roligt nr 3: Svart ländtäcke
Har redan ett par ländtäcken men ett svart skulle man inte tacka nej till.



Inget måste men roligt nr 4:
Pannband och nosgrimma
Jo, jag gillar mitt Stübbenträns men har tröttnat på de ljusa partierna på pannbandet och nosgrimman. Tänk va pengar jag skulle spara om jag köpte ett nytt pannband och nosgrimma istället för att köpa ett helt nytt träns ;)


Inget måste men roligt nr 5: Svarta helskodda ridbyxor
Det hade varit snyggt!


Inget måste men roligt nr 6: Svarta stövlar
Någon gång skulle man ju vilja komma i en snygg outfit. Tror inte jag ägt ett par snygga ridstövlar någon gång :(


Inget måste men roligt nr 7: Ridhjälm
Visst, den jag har duger men jag hade velat ha en snygg också ;)

(hittade ingen som passade mig i smaken på google)




Hade jag suttit en stund till så hade jag kommit på många fler saker men jag får nog nöjja mig så. Vem åtar sig att fixa allt detta till mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0