Söndag och Måndag

Igår var det Grekisk påsk vilket så klart firades. Ett jättebord dukat med underbar mat. Tror vi alla rullade där ifrån efteråt. Helt galet va gott det var.

Håller på med ett nytt projekt till hemmet men den är inte riktigt klar så bilderna får vänta tills dess att den är det.

Idag lasttränade jag C. Han var superduktig och vi gick in och ut flera gånger utan problem. Han fick toppbetyg :D
Körde en runda med Frasse och vagnen också. Han älskar verkligen att dra. Blev en kort sväng då det var lite väl varmt ute.

På em var jag och Jennfan på clinik med tobbe Larsson och Peter Ljungberg. Mycket har man hört förr men en del saker fick en att tänka till. Rolig em var det hur som helst och visst blir man riktigt träningssugen.

På vägen hem från stan åkte jag förbi Heidi och rotade runt bland hennes hästsaker. Fick med mig massa bra saker hem, både till Cezar, robin och Frasse. TACK HEIDI!!!

Tobbe Larsson och Nicke (bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0