Lördag

Idag blev det en morgontur till paddocken med C. Han kom i trav i hagen när jag ropade och då förstod jag vilket humör han var på...suck! Gick till paddocken då jag inte ville chansa att hoppa upp på glad häst med en gång. Väl i paddocken tjötade jag med paddockägaren meddan hon bar fram hinder till eftermiddagens hoppträning. C var tittit och helt plötsligt hade jag två hovar i ansiktshöjd (stegrade), snacka om att jag blev förvånad. Sedan åkte svansen rakt upp när ponnyn i hagen bredvid brallade. Gick med honomm runt i paddocken i ca 15 min innan jag hoppade upp. Då var han lugn och gick snällt. Red lite på volten i skritt och trav innan jag hoppade av och begav mig hemåt igen.

Fick komplimang idag igen :D Fast idag var det inte C utan jag som fick det. Paddockägaren tyckte jag var väldigt bra med C trots att han var så galen. Alltid roligt att få positiv kritik, det har jag levt på hela dagen.

Täckeskompisarna Robin och Cezar myser i hagen



Åkte och hälsade på Åsa på Nääs RF på eftermiddagen och fick med mig ett bett. Superbra. Tack Åsa!


Resten av dagen har spenderats med att sätta ihop köksskåp och fika grekiskt på Tassos kalas :D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ett väldigt smutsigt bett fick du, pinsamt! :p



Sv: Tack! :) Rapport is coming up!

2011-04-04 @ 11:09:33
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0