Fredag

Sicken härlig dag eller kanske borde jag säga vecka. Älskar solen <3
Har varit ute mestadels av dagen med barnen och bara haft det skönt.
Nu ikväll tog jag och Heidi oss en ridtur. Frans var cool hela tiden meddan C flaxade runt med huvudet och tyckte det gick för långsamt. Blev förbikörda av en motorcykel för första gången idag. C skötte sig förutom ett par taktsteg och en mini-mini-stegring. Som ni förstår så har jag haft en toppendag. Tackar Heidi för sällskapet, måste vi göra om snart igen!

Nu är det dags för mig att fixa med köket


Foten är bättre idag. Kan faktiskt gå med endast en engradig hälta ;) Fick inte på mig ridskorna men hade ett par gamla skor från volvo som fick aggera ridskor idag. Gjorde ont att skänkla och ha foten i stigbygeln men skam den som ger sig...innan helgen är slut så ska svullnaden vara borta (har jag och foten kommit överrens om)

Tog nya äckelkort idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0