Fredag

Idag kom Jennifer och Niklas över för att hämta några skåp som de ska ha i nya huset. ´Det var roligt att träffa dem. Nicke hade med sig kameran och fotade lite. Han lyckades knäppa denna underbará bild på mig och Cezar. Men ser verkligen inlevelsen och hur jag njuter av Cs puss (inte). HEHE


Han knäppte fina bilder både på lille R, Frasse och vår söta katten Gustaf. Älskar färgerna i denna bilden.


Peter och jag satte upp ett par fågelholkar och det tog ca 15-20 minuter innan båda hade fått nya ägare, ett taloxpar och ett blåmespar.


Här tillbringade jag och min bok en timme i solen. Så underbart!


På kvällen kom Tobbe och Maria förbi. Vi traskade 1 mil och kollade på fåglar. Blev bla flera stora hackspettar, en gröngöling, morkullor och en kungsfågel. En härlig och rolig tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0