Arbete

Idag var det många timmars arbete (7:30-20:00), dock kändes den inte så lång utan har varit riktigt trevlig :D
Var på IKEA på fm och handlade för jobbet och ikväll har vi haft APT (inget riktigt möte utan mingel och smörgåstårta).

För första gången i mitt liv (vad jag vet i alla fall) så har jag fått nässelutslag. Har även lite pirrande känsla i halsen vilket inte är så skönt. Funderar lite på vad det kan komma av. Det var leverpastej och skaldjur på smörgåstårtan. Skaldjur har jag inte reagerat på förr dock har jag inte ätit leverpastej på lääänge. Kanske är det jag reagerat mot, spelar mig ingen roll då jag hatar det ändå :D

Cezar såg lite bättre ut i morse tycker jag och Lina sms:ade i eftermiddags att hon också tyckte det såg bättre ut. Gött!

Karl-Oscar som vi köpte till jobbet :D (bild från IKEA.se). Får köpa frugan hans också, Frida!


Kommentarer
Postat av: kamilla

Åhh lilla söta Karl-Oscar! :) Ska bli kul att introducera alla nya saker för barnen!



Det va en helt ok arbetsdag igår, IKEA och mingel e inte helt fel! :) Fler sånna dagar, tack! Puss på dig!

2011-04-06 @ 18:13:06
URL: http://karamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0