Inspirationen har återvänt

Som rubriken lyder så har min inspiration till att blogga plötsligt återvänt. Vi får se hur länge jag orkar med det denna omgång.

Sitter nu hemma och tycker synd om mig själv. Förkyld och feber, inte roligt alls! Men hur sjuk man än är så måste djuren skötas. Katterna är inte svåra, de är så tacksamma över att få ligga i soffan och slappa tillsammans med mig. Har varit i stallet en kort stund och fixat dagens syslor. Cezar har varit lite svullen och varm i ena benet så jag behöver inte ha ångest över att han får stå denna vecka. Vi vann en liten seger idag. Ställde upp C i stora gången för första gången på över tre månader och hör och häpna, han slet sig inte. Nu gäller det bara att fortsätta ta det lugnt och ta ett steg i taget så ska det nog gå bra.

DAGENS BILDER

Cezar, Gustaf och Ture

Kommentarer
Postat av: kamilla

Roligt att du börjat blogga igen! :)

Väntar fortfarnde på att min inspiration ska komma tillbaka me!

Kram och Krya på dig!

2010-10-29 @ 14:06:47
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0