Ointressant

Det finns bloggare som bara har "det" när det gäller att skriva intressanta inlägg. Jag tillhör inte den skaran så förvänta er inget speciellt. Jag tråkbloggar, alltså mycket om mina djur och saker jag gör.

I morse upptäckte jag att min 3-i-1 cleanser hade tagit slut. Fick panik och skickade iväg ett sms till min älskade Mary Kay-drottning Ingela. Tänk va glad man kan bli när någon lägger ner lite extra tid på att packa sakerna. Fick även med en liten handkräm. TACK!



Idag kom Lina till stallet samtidigt som jag. Det är alltid lika roligt när hon är där så man kan tjöta av sig lite. Fick en hel drös med nyvärpta ägg, TACK!

Har ni föresten sett att vi har sjöutsikt?! Ja i alla fall i ett år till innan grannen slänger upp sig hus precis i vägen.  

Så där jag, det var dagens tråkinlägg :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Mary Kay is the shit! Klarar mig inte utan de produkterna! Ses i morgon, kram

2010-11-05 @ 16:34:38
Postat av: Åsa

Åh Mary Kay är bra skit! Och du är inte tråkig! :) Kram på dig!

2010-11-19 @ 08:59:06
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0