Bortskämd

Som jag skrivit om innan så var var jag och Peter i massor av ridsportsbutiker i lördags och shoppade. Jag fick bland annat en jacka i present av honom då min gamla regnar igenom. När vi eldade i helgen fick jackan två små hål och så klart blev jag ledsen :(

Som vanligt i ridsportsbutiker möts man av bortskämda barn som har allt. Ungen vi mötte i helgen hade ridstövlar för över 3000 kr, jacka för nästan 2000 kr och ridbyxor för x antal kr och så skulle ungen få en svindyr hjälm av sina "snälla" föräldrar. Jaja, jag vet, jag är avundsjuk.

Men nu är det jag som är den bortskämda ungen. Idag kom Peter hem med en Kingsland bomberjacka som jag velat ha i många år nu. Han tyckte synd om mig eftersom min nya (som han köpte till mig i helgen) gick lite sönder. Herregud, han är nog den snällaste och underbaraste som finns. Snacka om att bli bortskämd!

Puss på dig älskling, du är verkligen mitt allt <3



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gullig karl du har du=) Skönt att veta att dom tänker på en ibland! Ses på lördag, kram

2010-11-02 @ 22:05:32
Postat av: Lina

Va fint du har gjort :) Kul att se alla bilderna med. Visst är det härligt att få shoppa loss ibland.

2010-11-03 @ 09:25:04
Postat av: kamilla

Ja visst e det riktigt underbart att bli bortskämd ibland! Det va du värd gumman! Puss!

2010-11-03 @ 21:30:11
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0