Köpt grisen i säcken?

Jag har köpt grisen i säcken. När Cezar busar så får han världens grisknorr där bak. Lägger upp en bild till beskådning. Rakt upp och åt sidan, hur snyggt är det då?!



Idag är det fem veckor sedan snön kom och därför fem veckor sedan jag red. Börjar få abstinens. Så trist att inte kunna göra någonting. Men nu har hovis sagt att han kommer innan jul. Ska rida så fort snösulorna är på plats. *Längtar*

Robin Hood


Johanna: Vi sätter oss här och fikar så vi inte är mitt bland hästarna
Jennifer; Ja det blir bra

...och hur gick det då? Jo vi hade tre hästar och två katter runt oss och fick inte vara i fred alls


Jennifer och Frasse


Jag och Cezar


Cezar mår bättre nu. Han är inte alls lika svullen. Visst har han sina svullna dagar men de är mycket färre nu sedan kortisonkuren påbörjades.

God Jul på er om vi inte hörs tidigare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jädrar vad han springer, nice picture ;)

Åh gud vad jag själv längtar...börjar bli bättre, ska vila hela dagen idag så jag är pigg imorgon!!!

längtar efter er ;)

härliga bilder

2010-12-19 @ 09:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0